נגה פינק בתוכנית הבוקר של אמיר צוקר "מתנהלים בחוכמה", ברדיו החברתי הראשון.
- ההשפעה לטווח הארוך של הפעולות שלנו בדיגיטל
- איך עושים הדים בדיגיטל?
- הפחדים שרוב בעלי העסקים חווים לפני עלייה לאוויר בדגיטל
נגה פינק בתוכנית הבוקר של אמיר צוקר "מתנהלים בחוכמה", ברדיו החברתי הראשון.
חברות אשר עושות שימוש בקמפיינים בלינקדאין בפורמט Thought Leader Ads יכולות להגיע ל־CTR גבוה פי 1.7 ול־1.6 יותר מעורבות לעומת Sponsored Content רגיל. אך המספרים הם רק חלק מהסיפור.
בין כל הנתונים שלינקדאין מציגה על הפרופיל שלכם, יש אחד ששווה לשים אליו לב במיוחד: "הופעות בחיפוש". במאמר הזה תמצאו הסבר מה בדיוק המדד הזה אומר, איך לפרש אותו, ומה לעשות כדי לשפר את המספרים
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם