
ראיון: איך להפוך את לינקדאין לנכס מניב
ראיון בתוכנית הבוקר של הרדיו החברתי הראשון "כלכלי מנטלי". יחד עם נחמה אידו, שטפנו אור על איך להפוך את לינקדאין לנכס מניב עבור החברה שלנו
ראיון בתוכנית הבוקר של הרדיו החברתי הראשון "כלכלי מנטלי". יחד עם נחמה אידו, שטפנו אור על איך להפוך את לינקדאין לנכס מניב עבור החברה שלנו
נגה פינק בתוכנית הבוקר של אמיר צוקר "מתנהלים בחוכמה", ברדיו החברתי הראשון. ההשפעה לטווח הארוך של הפעולות שלנו בדיגיטל איך עושים הדים בדיגיטל? הפחדים שרוב
עלויות השיווק כיום בחברות וארגונים במשק הן אדירות, אך רבות מהחברות שוכחות (או לא יודעות) להשתמש בכלי השיווק העוצמתי והחינמי אשר קיים כבר ברשותן –
נגה פינק, מייסדת Think Fink בתוכנית הבוקר הכלכלית של נחמה אידו ברדיו החברתי הראשון. מה זה בכלל דיגיטל? איך בוחרים פלטפורמות שיווק נכונות לקידום? מה
אחד האתגרים המרכזיים בשיווק דיגיטלי הוא הערכת תקציב עלויות המדיה. כמה תקציב אנחנו צריכים כדי להגיע ליעדים המקסימאליים שלנו? איך כדאי לנו לחלק את התקציב
כשבנינו את האתר שלנו הבנו פתאום מה זה להיות בצד הלקוח – לרצות שהכל יהיה מושלם, שהאתר ישקף אותנו ב-100% וכמובן שהפונקציונאליות שלו תהיה מושלמת
חלק מהמתחרים שלנו פעילים ותיקים בדיגיטל, אז למה לא ללמוד מהם? ללמוד מהטעויות שהם עשו (ואולי עדיין עושים), להבין מיהן פלטפורמות השיווק שמביאות להם הכי
עד לפני עשור, מערכת CRM ככל הנראה באמת הייתה יקרה ושמורה רק לארגונים וחברות עם כיס עמוק, אך היום אנחנו חיים (למזלנו) במציאות שונה לחלוטין! אומנם
תשתיות השיווק הן שלב טכני לחלוטין הכולל מספר צעדים ופלטפורמות שנעבור עליהם יחד בהמשך המאמר. חשוב להבין כי בין אם מעולם לא פעלתם בדיגיטל ובין אם כבר יצא לכם להריץ קמפיינים ופעילות שיווקית בדיגיטל, כדאי לעבור אחר השלבים ולוודא שאכן אתם יכולים לצאת לשיווק בדיגיטל בראש שקט
בחיים 'האמיתיים' זאת לא בושה להתגרש. ניסיתם את מירב המאמצים, הלכתם לטיפול זוגי, ניסיתם באמת ובתמים לצלוח את התקופה הקשה, אך הגעתם למסקנה שתהיו טובים
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם