הבנת שלינקדאין זו ה-זירה העסקית שכדאי לפעול בה אבל אין לך מושג מאיפה להתחיל? איך אפשר להגיע לקהל היעד שרלוונטי לך? ואיך להפוך אותו ללקוחות משלמים ולייצר באמצעותו עבודה?
אני מזמינה אותך להפוך ל-LinkedIn Sales Pro, בעזרת קורס דיגיטלי שנבנה כדי לתת כלים פרקטיים לעסקים ועצמאיים שרוצים להפוך את לינקדאין לנכס שיווקי מניב באמצעות כלי המכירות של לינקדאין: Sales Navigator.
אני עובדת עם הפלטפורמה של לינקדאין כבר שנים ומכירה מקרוב את הכוח הגדול של הפלטפורמה הזו מהניסיון האישי שלי ושל לקוחותיי. אני גם יודעת שפעילות שיווק בלינקדאין לא כוללת רק פרסום של פוסטים או קידום ממומן, היא כוללת גם טרגוט נכון של קהל היעד אליו תרצו להיחשף ולייצר איתו אינטראקציה, העשרה של החיבורים שלכם ויצירת הזדמנויות עסקיות באמצעות כלי המשחק שלינקדאין מציעה לעסקים.
וזה בדיוק מה שאני הולכת ללמד אתכם בקורס הזה.
כבר שנים שאני מלווה חברות וסטרטאפים בפעילות השיווק שלהן בלינקדאין,
ושמתי לב מתהליך לתהליך כמה פער יש בין הידע שיש לעסקים על קידום בפלטפורמות
אחרות לעומת קידום בלינקדאין.
ואם זה לא היה סימן מספיק ברור, כל פעם שעליתי עם הרצאה על לינקדאין לעסקים,
כמות התגובות והפניות של עסקים שאמרו כמה זה היה משמעותי עבורם
פשוט גרמו לי להבין שיש לי פה תפקיד ואחריות להעביר את הידע שצברתי עם השנים הלאה.
אני יודעת מניסיון אישי וישיר שלי ושל הלקוחות שלי כמה השפעה יש ללינקדאין כשיודעים
לעבוד איתה נכון, כמה כוח יש לה למנף עסקים ולהביא אותם למחוזות שהם לא דמיינו שאפשריים קודם לכן.
הקורס שלפניכם מתמקד באחד הכלים המרכזיים של לינקדאין ליצירת
חיבורים עסקיים ולידים אורגניים – Sales Navigator.
הכלי הזה מאפשר לכם להגיע בפינצטה לקהל היעד המדויק לכם,
להגיע לרמת פילטור מדויקת להפליא ולמצוא את הפרופילים של אנשי
המפתח בחברות שאתם רוצים להגיע אליהן.
בפרק זה נבין את ה-roadmap של לינקדאין, מה אפשרויות הקידום ובאיזה חלקים אנו נתמקד בקורס
פרק שנועד לתת להם 'נחיתה' קלה ב-sales navigator כדי שתוכלו לבחור את החשבון שנכון לכם, ולהתמצא בקלות במערכת
פרק ליבה שיקח אתכם צעד צעד לכל הדשבורדים הקיימים במערכת, מה הפונקציונאליות של כל אחד ואיך להשתמש בהם נכון. נלמד מה ההבדל בין Leads לבין Accounts, איך מייצרים מעורבות ייעודית שחוסכת זמן ועוד
זה הפרק ששואלים אותי עליו הכי הרבה! איך מגיעים לקהל היעד המדויק? איך מוצאים בפינצטה את הלקוחות המדויקים לנו? זה בדיוק מה שתלמדו בפרק הזה. נכיר את ה-Personas של Sales Navigator, אסטרטגיות טרגוט של הצלבה, חיפוש בוליאני ועוד.
בפרק הזה נלמד על סוגי האינטראקציות השונות שניתן לבצע עם קהל היעד שטרגטנו, כיצד מבצעים זאת בצורה שמעודדת ומגדילה את אחוזי המענה, איך לכתוב הודעות outreach טובות ועוד.
בפרק הזה נבין את ההתנגדויות שחוסמות ביצוע follow up, איך אפשר לשפר את אחוזי המענה באמצעות follow up נכון, איך לכתוב הודעות follow up טובות ועוד.
עלות הקורס 472 ש"ח (המע"מ כלול בפנים ההוצאה נחשבת מוכרת)
הקורס הינו קורס דיגיטלי והגישה אליו תישלח אליכם למייל לאחר התשלום
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם