LinkedIn Sales Pro

הבנת שלינקדאין זו ה-זירה העסקית שכדאי לפעול בה אבל אין לך מושג מאיפה להתחיל? האם הפרופיל שלך "נכון"? איך למשוך אליו את קהל היעד הנכון? ואיך לייצר ממנו עבודה? 

אני מזמינה אותך להפוך ל-LinkedIn Sales Pro, בעזרת הקורס הדיגיטלי הזה אשר נבנה כדי לתת כלים פרקטיים לעסקים ועצמאיים שרוצים להפוך את לינקדאין לנכס שיווקי מניב. 

אני עובדת עם הפלטפורמה של לינקדאין כבר שנים ומכירה מקרוב את הכוח הגדול של הפלטפורמה הזו מהניסיון האישי שלי ושל לקוחותיי. אני גם יודעת שפעילות שיווק בלינקדאין לא כוללת רק פרסום של פוסטים או קידום ממומן, היא כוללת הבנה וחשיבה רחבה הרבה יותר שמבינה מצד אחד את כלי המשחק שלינקדאין מציעה לעסקים ויודעת מהצד השני איך להשתמש בהם נכון לטובתה.

וזה בדיוק מה שאני הולכת ללמד אתכם בקורס הזה. 

למה נוצר הקורס?

כבר שנים שאני מלווה חברות וסטרטאפים בפעילות השיווק שלהן בלינקדאין, 
ושמתי לב מתהליך לתהליך כמה פער יש בין הידע שיש לעסקים על קידום בפלטפורמות 
אחרות לעומת קידום בלינקדאין. 

ואם זה לא היה סימן מספיק ברור, כל פעם שעליתי עם הרצאה על לינקדאין לעסקים,
כמות התגובות והפניות של עסקים שאמרו כמה זה היה משמעותי עבורם
פשוט גרמו לי להבין שיש לי פה תפקיד ואחריות להעביר את הידע שצברתי עם השנים הלאה. 

אני יודעת מניסיון אישי וישיר שלי ושל הלקוחות שלי כמה השפעה יש ללינקדאין כשיודעים 
לעבוד איתה נכון, כמה כוח יש לה למנף עסקים ולהביא אותם למחוזות שהם לא דמיינו שאפשריים קודם לכן.

מה מצפה לכם בקורס:

מודול 1: פרופילים בלינקדאין

בפרק זה נתעמק בשאלה שמעסיקה רבים: מאיפה כדאי לקדם – מהפרופיל האישי או העסקי שלי? נבין אחת ולתמיד איך פועלים נכון בהקשר זה ואיך בונים עמודי לינקדאין אשר משרתים כדפי נחיתה 

מודול 2: אנליטיקות

איזה נתונים לינקדאין מספקת לנו על העמודים שלנו? מה כל מדד אומר לנו על הפעילות שלנו וכיצד ניתן לבצע אופטימיזציה יעילה לאורך בזמן בהתאם לנתונים

מודול 3: Sales Navigator

פרק זה הוא הארוך ביותר בקורס והוא כולל הבנה טכנית של פתיחת הפרופיל וה-set up הראשוני לצד הבנה עמוקה של שימוש בכלי, טרגוט הקהל, בניית פרסונות, בניית רשימות מתפתחות ומתעדכנות, שימוש בדשבורד הבית ועבודה שוטפת עם הכלי

מודול 4: הודעות outreach

בפרק זה נבין את הטכניקה המוכחת לכתיבת הודעות שמובילות לאחוזי מענה גבוהים, איך כותבים הודעה טובה וממה כדאי להימנע ונכיר אסטרטגיית follow up שמגדילה מענה

בונוס 1: Zopto

נבין מתי והאם כדאי להשתמש בכלי אוטומציה חיצוני לשליחת הודעות, מה היתרונות, מה החסרונות, ממה כדאי להימנע. בנוסף נצלול להיכרות פרקטית עם אחד מכלי האוטומציה הותיקים והמובילים: Zopto. 

בונוס 2: Apollo

נכיר כלי להעשרת מידע אשר מסייע בטרגוט קהלים נישתיים

כמה זה עולה?

עלות הקורס 929 ש"ח (המע"מ כלול בפנים ההוצאה נחשבת מוכרת)
הקורס הינו דיגיטלי והגישה אליו תיפתח ב-12.8
עד אז עלות הקורס במחיר PreSale מיוחד של 429 ש"ח בלבד! 

רוצים להתחיל דרך חדשה
לקידום בדיגיטל?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן