
איך קמפיין Thought Leader Ads בלינקדאין הופך מסר שיווקי לחיבור אנושי
חברות אשר עושות שימוש בקמפיינים בלינקדאין בפורמט Thought Leader Ads יכולות להגיע ל־CTR גבוה פי 1.7 ול־1.6 יותר מעורבות לעומת Sponsored Content רגיל. אך המספרים הם רק חלק מהסיפור.
חברות אשר עושות שימוש בקמפיינים בלינקדאין בפורמט Thought Leader Ads יכולות להגיע ל־CTR גבוה פי 1.7 ול־1.6 יותר מעורבות לעומת Sponsored Content רגיל. אך המספרים הם רק חלק מהסיפור.
בין כל הנתונים שלינקדאין מציגה על הפרופיל שלכם, יש אחד ששווה לשים אליו לב במיוחד: "הופעות בחיפוש". במאמר הזה תמצאו הסבר מה בדיוק המדד הזה אומר, איך לפרש אותו, ומה לעשות כדי לשפר את המספרים
מה למדנו ממחקר נוירומרקטינג ייחודי שנערך על מנהלים בישראל המשתמשים בלינקדאין על שליחת הודעות outreach בלינקדאין
איך להפוך את מדד ה-SSI שלכם לכלי שמוביל לקידום אורגני בלינקדאין? במאמר הבא תמצאו את ההסבר המלא על ציון אופטימלי במדד, איך הוא משפיע ומה כדאי לשנות כדי לשפר את הציון
ככל שאני מלווה יותר עסקים בלינקדאין אני מגלה כמה גדול הפער בין מה שהפלטפורמה מציעה לחברות, לבין מה שאנשים מכירים ויודעים עליה. הרוב הגדול מכירים
מתארחת בפודקאסט "ביזנס & פלז'ר" עם רותם ורביד, מייסדות "אני על זה", לשיחה מרתקת על למה עסקים בכלל מפחדים כל כך משיווק?
ראיון בתוכנית הבוקר של הרדיו החברתי הראשון "כלכלי מנטלי". יחד עם נחמה אידו, שטפנו אור על איך להפוך את לינקדאין לנכס מניב עבור החברה שלנו
נגה פינק בתוכנית הבוקר של אמיר צוקר "מתנהלים בחוכמה", ברדיו החברתי הראשון. ההשפעה לטווח הארוך של הפעולות שלנו בדיגיטל איך עושים הדים בדיגיטל? הפחדים שרוב
עלויות השיווק כיום בחברות וארגונים במשק הן אדירות, אך רבות מהחברות שוכחות (או לא יודעות) להשתמש בכלי השיווק העוצמתי והחינמי אשר קיים כבר ברשותן –
נגה פינק, מייסדת Think Fink בתוכנית הבוקר הכלכלית של נחמה אידו ברדיו החברתי הראשון. מה זה בכלל דיגיטל? איך בוחרים פלטפורמות שיווק נכונות לקידום? מה
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם